Ozlmozlm Emziren anneler bu Ülker in Maltana ananas aromalı içeceğinden içtiniz mi araştırma sonucunda süt yaptığını öğrendim deneyenleriniz var mı acaba ?
AdAyza Ozlmozlm yanlış hatırlamıyorsam içinde glikoz-fruktoz şurubu vardı , kaş yapayım derken göz çıkartmamak için ben almaktan vazgeçmiştim.
Ozlmozlm Srfnr1 tabiki katkı vardır illa ki. Su en iyi süt yapıcı olduğunu da duydum ama fazla su içen biri değilim maalesef. Bir gün hırs edip su içmeye düşkün oluyorum 2. Gün olarak su içemiyorum.
Ozlmozlm Ozgeal evet tadı çok güzel doğumumun ilk haftasında denemiştim. Sezeryanle Doğum yaptığım için sütüm geç geldi. O yüzden onun faydasını anlayamamıştım.
Lavanta35_ Ben içtim 3 4 gün üst üste çok etkilemedi hatta hiç etkilemedi diyebiliriz.. Ama bana en iyi gelen 5 yemek kaşığı kuru dutu 2.5 su bardağı suyla 10dk kaynatın ve hepsini tüketin 1 hafta boyunca hergün düzenli yapın 🥰
GizemCengiz Ozlmozlm ayrica ben ebebekteki promalt iceceklerden ictim onun tadi da ayni sulandirilmis pekmez gibi 🙄
gulay_atmc ben bir tek lactamilin sütlü içeceğinin faydasını gördüm sütüm için. malt içecekleri hiç fark etmedi