Irem21- tabiii, emzirme sondasi da denir.. bi hortum var bir ucu biberona bir ucu parmaginiza sabitleyip emdikce ordan mama yada sut gelir, sutunuzu sagip birakacaksiniz bu kisi serce parmağını hortumun bi ucuna sabitleyip, diger ucu biberon icine bebis çektikce gelicek ve meme emer gibi olacak, ben bunu meme eds olarak yapiordum bi hortumu memeye bir ucunu biberona,, bunlarin numaralari var gri olan yenidogana yesil olan 2 3 aylik bebislere… medikallerde var tanesi 25 tlydi foto yuklemeyi bilmiyorum bilsem size gosterebilirdim ama googledan parmak eds yada emzirme sondasi yazip aratabilirsiniz🙃 umarim anlatabilmismdir