Hohomoromu betulergl Maşaallah 😊 bizim ki 7 aylık ama 6 aylıkken de aynı keisntisiz uyumuyordu 6. Ayından sonra sık kalkmaya başladı hala da oyle sabaha kadar 4 kez falan kalkar
dnzwsw betulergl ayyy o nasıl bişey gece uyanmadan uyumak ahhh söylemesi bile hoş maşallah peki nasıl başardınız bunu darısı başımıza inşallah
Burcusaydam betulergl maşallah 🧿benim kızım 1.30 2.30 gibi uyuyor 4.30 5 gibi uyanıyor 7 de uyanıyor 8 de uyanıyor 9 da tam kalkıyoruz 🙁
RahAyDoruk betulergl bence doktorunuza danışın eğer gece beslenmesine ihtiyacı yoksa uyandırmayın kesinlikle derim ne güzel böyle alışsın gitsin biz uyanmayı bırakın gece uyumuyoruz bile çok zor o yüzden uyandırmayın derim 😌
betulergl dnzwsw zaten uykuyu seven bi cocuktu sadece uyku saatlerini ben kontrol ettim uzun yatmasi kendinden :)
Hilalinannesi betulergl 11 saat kesintisiz gece uykumuz var gündüzleri de 4 kere yarım saat 45 dk uykumuz var
Hilalinannesi dnzwsw valla ben pek bisi yapmadım benim kız uykuyu seviyor.. Tek yaptığım şey hergun aynı saatte pijamalarını giydirdim oda uyku düzenine yardımcı oluyormuş
ozlem_3458 betulergl tam 6 aylıgız doğdugundan beri uykuyla aramız hiç yok gündüz 1 kere en fazla 1-2 saat uyuyor gece de yarım saatte bir uyanıyor sabaha kadar böyle nerdeyse uyumadan büyüyor mesela 4 ten beri uyanıktı şuan yeni zorla uyuttum🤦♀️
Hilalinannesi betulergl eğer uyumadan önce doyurduysam vermiyorum ama uykudan bi iki saat önce doyurduysam veriyorum bazende onun acıkmasini bekliyorum