Alpbaby 3 ay önce doğum yaptım 40 ım çıkınca adetim başladı düzenli devam ediyor sanki adet oldukça göbeğim küçülüyor bi etkisi varmı acaba
merveozsoy Alpbaby bence etkisi var bende 3 ay sonra oldum o güne kadar göbeğim vardı sonra birden gitti şişlik