Fatmablmt-33 benim kızımda 19 aylık konuşması gayet iyi anne gel otur , abi gel mama , bu annenin bu babanın (eşyalara) gibi basit cümleleri var kelimesi de oldukça var , 1 yaşına kadar izlemedi tv açmadıkta , ama şimdi heidi çok sever izlediği şeyler var özellikle hava kapalı olduğu zamanlar malesef , çünkü oyun kursakta çok uzun olmuyor , ama resim boyama çok sever , şimdi çizim tableti aldık dinazorlu ilgisini çekti her gün en az bi kaç saat pisi çiziyor .. sabunlu su ile bebeğini yıkarken baya oyalanır , ama çizgi filme dönüyor arada …bizimde mesela dişleri çok az , çıkmak üzere dediğim aylarca kabarık kalıyor patladığında diş yarım boy .. her çocuk fiziksel ve zihinsel kendine özgü kardeşler bile aynı olmuyor sağlıkla büyüsünler inşallah 🌺