Sezaryen doğum yapalı 58 gün oldu aynı zamanda kistlerim de vardı sezaryende onlarda temizlendi. Kanamam hala bitmedi. 31. Günde iyice azalmıştı sonra bir anda yoğunlaştı 12 gün öyle devam etti adet oldum diye düşündüm 4,5 gün temiz kaldım sonra yine başladı kahverengi şekilde bazen Kırmızı son 2,3 gündür de yoğunlaştı yine ve rengi bordo Kırmızı gibi az önce avuç içi büyüklüğünde kocaman bir pıhtı geldi çok korktum. Dün doktoruma sordum 3 ay normal dedi ama şimdi bu pıhtı gelince tedirgin oldum başına böyle bir durum gelen var mı? 🫤