Busraa3535 6,5 mm dedi büyük mü Üroloji görecek dedi randevu alıyorum mumkun mu bunu dusurmek cok sancılı olurmu.. Ameliyat vs der mi derse de nasıl bi surex kızlar bilen varmı
nelmali Busraa3535 doğal yolla dusemeyecek boyuttaysa eswl diye bir uygulamayla disardan kırıyorlar ses dalgasi sanirim tam icerigini bilemiyorum kuculunce dusmesi kolay oluyor diye bunun dışında ameliyatı da o kadar zor degil diye biliyorum kesi falan olmuyor
Eminecak Busraa3535 limonlu su ile küçültebilirsiniz. Ben her sene dusuruyorum hamileligimde de çok büyük sorunlar yasadim hic dusmeyecek taşları hamileyken kanallarin genislemesi sayesinde düşürdüm. Bana hep limonlu su iyi gelir hem parcalanmasina hem agriya tavsiye ederim. 6 mm büyük 4 mm uzeri düşürmek zor oluyor ama imkansiz da degil ben düşürdüm. Çok geçmiş olsun onun zorluğunu her sene yaşadığım için sizin durumunuzu biraz olsun anliyorum.
Mommy_Bird Busraa3535 benim de 15 mm di sanırım hamileliğimde görünmüştü kendiliğinden düşmesi çok zor doğumdan sonra alırız demişti üroloji dr ama enteresan bi şekilde birdahaki gittiğimde düşmüş dediler ve ben hiç fark etmedim
-_-hUysUzvetatlikadin Busraa3535 bende kum var ama bizim ailede taş çoğu kişide var ameliyatsız taşı parçalıyorlar onu sana doktorun tavsiye eder veya doktoruna söylersin böyle birşey duydum diye ama ne olursa olsun bol su içeceksin ağrı çok yapar ya senin birde büyükmüş ben kumda bile sancı çekiyorum çok geçmiş olsun bizim yakınlar diyordu resmen doğum sancısı gibiydi diye inşallah hemencik atlatırsın
Busraa3535 Eminecak size de çok geçmiş olsun umarım bu saatten sonra aynı problemleri bir kez daha yaşamazsınız
Busraa3535 Eminecak benim 2 senedir geçmeyen bir karın ağrım vardı Ben hep sezeryana bağladım dedim herhalde ondan ara ara üşütünce falan oluyor ya da çok yürüdüğüm zaman Sanki karnımı bıçak kesiyor gibi bir ağrı oluyordu kıvranıyordum resmen O ağrı girdiği zaman midem böyle neşter vurulmuş gibiydi sizde de böyle oluyor mu Ya da bele vuruyor mu ağrı
Eminecak Busraa3535 bobrek ağrısı genelde bele vurur ama kanallari da etkiledigi için kasık ağrısı yapar. Ben kum dokerken veya taş idrar torbama geldiği zaman aşırı karın ağrısı kaşık ağrısı mide bulantısı yasiyorum.
Busraa3535 Mommy_Bird aaaa o kadar büyük olmasına ragmen umarm bnmde öyle olur. Bnm karnım cok siddetli agrıyor ama
Busraa3535 Eminecak Benim de yolda mesela uzun mesafe yürüyeyim ya da çok uzun süre ayakta kalayım hemen Karnımın içi ağrıyor Mide bulantısı yapıyor belim falan da sürekli ağrıyor Hatta diyorum ki küçücük Taş nasıl bu kadar şey yapabilir
Eminecak Busraa3535 aa olur mu öyle sey tabikide kum bile insani ne kadar ağrı yaşatiyor. O yerinden oynadikca sizin canınız acır.
Busraa3535 Eminecak haklısınz tesekkür ederim 😊 Ben de diyordum ki minicik Taş nasıl bu kadar Ağrı yapabilir karnım o kadar çok kıvranıyor ki Birazcık yürüdüğüm zaman Ağrı saplanıyor
Busraa3535 -_-hUysUzvetatlikadin güzel dilekleriniz icin tesekkür ederim İnsallah. Bende diyordun minik tas nasıl bu kdar bunyeyi sarsbilir.. 😔