Aysegul___ Benim oğlum 2 yaşına girecek ameliyatımın 15. Günü emzirmediğim için zor olmadı ama emziriyorsanız zor olur. Tavsiyem kışa erteleyin hiç öyle dışardan göründüğü gibi değil mesela benim alçı bantlar çıktı eski burnum çok kötü olduğu halde beğenmiyorum çok büyük şuan keşke kışın olsaydım en azından iyileşme sürecini evde atlatırdım şimdi önüne gelen saçma sapan yorumlar yapıyor. Eski burnun iyiydi bu çok büyük sana yakışmamış vs.