Defnemomm Bebeğim 5 aylik mama+meme ilerliyorduk hem biberon alıp hem beni emiyordu 2 gündür hastalandı beni asla emmiyor sadece uykuda emiyor. Ne yapmalıyım sütümü sagip mi versem tavsiyelerinize çok ihtiyacım var
Yekbarnes Defnemomm emzirmek istiyorsanız, biberonu hayatınızdan çıkarıp. Mama ya da sütünüzü kaşık biberon, şırınga ile verin. 1.5 ay meme reddi yaşadık biz biberon sebebiyle,
Ege45 Defnemomm sağıp verirsen bidaha tutmayabilir memeyi hoplat zıplat evde yürürken dene bebelerin memele dertleri bitmiyor😂
superkahramanbiranne Defnemomm biz de memeyle besleniyoruz asla almıyor zorluyorum bazen emiyor ağlıyor parmağına geri dönüyor sonra alışıp memeyi emiyor .. sağıp verdiğim oldu alışır diye korktum yapmadm