Bebeğim ilk günden beri emiyor sadece meme olarak besleniyoruz. Önceden memeyi tutuşu gayet iyiydi ama son zamanlarda sadece ucunu tutuyor ne yaptırsam degistiremedim çok canım yanıyor. Şimdi farkettim emziği emer gibi memeyi tutuşu da emzikle alakalı olabilir mi