Papatyaseverrr Kızlar kaynının sözü düğünü olanlar giydiğiniz elbiseleri resminizi atabilir misiniz fikir olsun
Namkol Geçen ay gorumcemin düğünü oldu bunu giydim. Belinde ince bir su yolu kemeri var. Kolları çok hoştu. Satacağım istersen bir kere giydim. Önü kısa arkası uzun. Saten bir elbise 40-42 beden. Şalini özel kestirdim uzun. Onunla birlikte vericem