GokSuM redizepol1 başlığı sabitleseler iyi olur aslında. Sürekli farklı postu takibe alıyorum bi yenisi açılıyor 😁 buradan hep birlikte takip edelim işte.
Gunesinannesii22 redizepol1 bizim sonuç belli yine birarada olamayacağız ama inşallah eşim için uzakta olsa iyi biyer olur herkesin hakkında hayırlısı olsun 🌸
Marianne redizepol1 eşim üst teğmen olarak istifa etmişti. Her iki sene taşınmak çok zordu. En son Erzurum JÖH olarak görev yaptı.
GokSuM redizepol1 bilmiyorum ki yapabilirseniz çok iyi olur ya da moderatörler kim acaba belki onlar yapıyordur
redizepol1 Marianne Bende istifa et diyorum. Hemşirdi mezun olur olmaz astsubayliga girdi. Bıraksa hemşirlik yapar o da KPSS lazım tabi ki. Ama bırakmaz istemiyor memnunmuş hayatından 😃
Marianne redizepol1 eşim mühendis. İş buldu o şekilde bıraktı. 10 sene görev yaptı. Evliliğimize zarar verir diye istifa kararı aldı. Eşimi görmüyordum nerdeyse. Hayırlısı sizin için 🩵
Gunesinannesii22 redizepol1 listesi hep Doğu onlarda Suriye ırakta hangisi olduğu bugün belli olcak sadece birarada olamayacağımızı biliyorız alıştık artık 😏
redizepol1 Gunesinannesii22 bizimde öyle ama Allah’tan umut kesilmez inşallah bu sefer bir arada olursunuz ☺🌸 ev götürülcek yerler yazdinizmi. Bide branşı ne piyade mi