Pazar günü doğum günü kutlıcaz hanımlar.Bugün sarmayı düşünüyorum yani yaklaşık 2 gün sonra pişirmiş olucam sizce bir şey olur mu?Asma yaprağından sarıcam bu arada.Yarın hazırlık yapmayı düşünüyorum normalde ama başka bi doğum gününe gidicez işimi ayarlayabilirsem