BebekYaman Merhaba, bebeklerinizin tepkileri nasıl? Oyun halısı veya renkli oyuncaklara tepkisi nasıl? Kaç kilolar ve uyku düzeni oluşturaldiniz mi? Kısacası genel tepkileriniz nasıl 😊
Srfnr1 BebekYaman gece uyksu cok iyi acikinca uyaniyo sadece gunduz pek uyumuyo 🙄 7 kilo suan 😊 oyun halisini hic sevmedi sinirleniyo 😁
Fadimenur0468 BebekYaman 3 ay 2 günlügüz 6420 grm gülücükler saçıyor çığlık atıyor. Sesler cikartiyor. Artık yavaş yavas hareketleniyor.
mell81 BebekYaman bizimde suanlik düzenimiz var 3 saat ara ile kalkıyor emiyor yatıyor oyun halisini sevdi benim kızım komu oyuncaklara çarptıkça çığlık atmaya çalışıyor heyecanlanıyor gündüzleri 2 kere koyuyorum oynasın diye geceleri de en az 2 kere uyanıyor 3 saat arayla oda aciktigi icin yatarak emziriyorun hemen uykuya dalıyor Ama bu 3 gündür sürekli emmek istiyor aciktiginda deliriyor resmen birden çok acıkmaya başladı bende bakalım ne olacak izlemedeyiz
Maryhoney BebekYaman 3 aya yakınız az kaldı yani . 7100 Gr. 62 cm olduk. Gündüz bı anda 3 4 saat uyuyor 6 gibi kalkıyor . 6 dan gece 12 ye kadar kesik kesik 20 dk ara ara uyuyor gece 12 oldu mu yoruluyor sabah 5 bazen 6 bazen 7 ye kadar uyuyor uyanıp emip tekrar uyuyor 9 da kalkıyor öğlen 2 ye kadar ara ara 30 dk uyuyor bizde düzen böyle oldu kendi kendine. Gaz sancıları muz var 🙄 ondan da geç uykuya geçiyor sıcacık olursa karnı uyuyor böyle. Piyanolu hali var bizde çok heyecanlanıyor 😚
zynpdmr90 Bebeğim 8.165 gr uyku düzeni her gün farklı oluyor ama artık yatmaktan nefret ediyor hep kucak istiyor ve gezmek istiyor oyun halısından nefret ediyor çünkü sırt üstü yatmak onluk biley değil kafa kaldırmaya başladı bu da normal bi durum ama sağlık ocağındaki ebe bıngıldağının kapanmaya başladığını söledi bu canımı çok sıktı yarın doktora götürcem tüm gelişmeleri normalin üstündeyken bide
berna_97 3 ay 3 günlüğüz 3 aylık kilosu 6 buçuk boyu 60cm gülücükler saçıyor çığlık atıp sesini keşfediyor uyku düzeni harika 11 gibi geçiyor sabah 10 a kadar uyuyor sabah 6, 8, 10 da uyanıp emiyor tekrar uyuyor uyku rutinlerimiz var alt değişip tulum giyiyoruz birde müzik dinleriz 5 dk ayakta sallanır uykuya geçiyor veya beşiğe yatırıp emzik arıyorsa veriyorum kendi geçiyor uykuya uzun oldu ama oyun halısını hiç sevmiyor
agustos-37-15 berna_97 maşallah cidden bizimkisi imkansız aksine uyumuyor ben uyuyorum ayakta yavrum uyumuyor . Hatta az önce çığlık çığlığa ağlayarak uyudu . Cidden maşallah nazar değmesin . Demek ki sakin bir bebek . Bizimkisi resmen kolik belirtileri olan bir bebek 🥰
berna_97 Prensesannesi1234 genelde akşam sekiz ile 12 arasında uyumasına dikkat ettim gece uyusun diye uyutmadan karnını doyurmaya dikkat ettim altını mutlaka değiştirim odaya girince los ışık var birde uyku müziğimiz YouTube ta pedagoglarin önerdiği 5 dk uyuma garantili doğduğundan beri uykuya onunla geçer sakinlestiriyo birde emme ihtiyacı duyduğunda arandığında emzik veriyorum 3 dk emip atiyo uyuyo
berna_97 agustos-37-15 Allah kolaylık versin evet sakin bir bebek baştan beri akşam 8 ile 12 arası uyanık olduğu için diye düşünüyorum gece uykusu iyi şükür inşallah sizinde duzeniniz olur
agustos-37-15 berna_97 bizimki de o saatlerde uyanık canım tek fark var bizimkisi saatlerce uyanık kalabiliyor 😀
Melel2 3,5 aylığız uyku rutinimiz çok güzel uykusuz kalmıyoruz. Tükürükleriyle heryerini ıslatıyor 😍 Oyun halısını ve oyuncaklarını hiç sevmedi , dimdik oturmak, ayakta durmak istiyor ama çok erken olması beni endişelendiriyor .
nvnysrn Merhaba 3 ay 5 günlüğüz uyku düzenimiz güzel oyun halısını sevdi ama bizim sorunumuz kaka 😔 çok geç yapıyo 10 günü geçiyo doktor bişey olmaz dedi ama ben çok takıyorum kafaya 😔
melekkizim 3 ay 7 gunluguz. 6 kilo benim minnagim ve kolik bir bebek. cok sukur varligina ama dogdugu gunden beri cok zor gunler geciroyoruz. ve dahabyarim saat once uyudu. oyun halisini sewiyo ama en fazla 10 dakika sonra sikiliyo. vebsurekli agliyo uyku duzenimiz yok. kafayi yemek uzereyim anliycaginiz .
MerveSinan 3 ay 11 günlük oldu. 3 ay kontrolunde 5.300 kg 58 cm idi.36. Haftada dogdu.Bol gülücüklerle geciyor günlerimiz.Kendi kendie uyuyor.Kucakta dolasmayı cok.seviyor.Buara son 1 haftadir eli hep agzında fazlaca parmaklarını soktugu icin midesi de bulanıyor.Emzik veriyorum atıp elini agzina sokmayı tercih ediyor.Baskasının kucagında aglıyor.Artık beni ve babasını iyi tanıyor.Dönence dikkatini cekiyor.Onunla uykuya geciyor.Masal anlatırken pür dikkat dinliyor.Acıkınca artık daha sakin aglıyor.beni dinliyor ve onu bir süre sakinlestirebiliyorum.Eskisi gibi derin uyumuyor özellikle gündüzleri yalandan uyuyor diyebilirim.Resmen kayıt acık hemen herseye gözlerini acıp bakiyor tekrar kapatıyor.Banyo yaptırmak zorlasmaya basladı.:)Bizden bu kadar simdilik.Buarada süt sagıp veriyirum mama süt seklinde devam ediyoruz.
ayazasaf MerveSinan oğlumda 36.2 de doğdu aynı sizdeki gibi hepsi :) ama akranlarıyle aynı tavırları sizinkide öyle maşallah hepsine
celine61- 3 ay 12 günlük olduk kilosu sanırım 7 olmustur boy 60 cm ☺️ Bayadır çığlık atmalar konuşmalar başlamıştı zaten şimdi çığlıklar çoğaldı tepkiler arttı oyun halısında çok zaman geçirmiyor en fazla 10 dk televizyona çok bakmak istiyor Renkli olduğu icin. Ve bebek arabasında artık uyumak yerine etrafı izliyor 😅
Maryhoney celine61- TV sorunu bizde de var kafayı oraya çeviriyor ama kapatıyoruz mecburen aman dikkat geç konuşmaya sebep oluyomus 2 ay 20 günluk bizimde