Bebeğim son birkaç haftadır gece 12 den sonra beşiğinde yatmıyor yanımıza gelmek istiyor yanımıza alınca uyuyor bitek karar verdik almayalım dedik dün gece çok kötü rüya gördüm uyandım ağladım bebeğimi görmüştüm besigindej aldım zaten orda uyanmak uzereymis yanıma yatirdim okadar dönüyor ki yatakta ayaklarıni çarşafa sürüp ses çıkarıyor eliyle yorganı tutup çekiyor ses yapıyor falan kaç saat geçti döne döne uyumadı tek bisekilde uyuyor saçıma yapisarak. Ama saçımı tutup uyusa hadi tamam karıştırıyor saçımı diplerinden tutuyor oynuyor terliyorum saçım acıyor deliricek gibiyim artık okadar zor ki dün gece hiç uyumadım hiç en sonunda saçımı topladım arkamı döndüm nasıl ağlıyor illa saçımı çeke çeke uyucak napicam artık dayanamıyorum bir yaşına geldi uyku yok ya mahfoldum