Bu bence psikolojik bir durum. Depremden beridir arada sallanıyorum mesela bende yer ayağımdan kayıyor sanki hemen avizeye bakıyorum vs bu tarz şeylerin tıp da açıklaması var. Tek kalınca ses duyma, bebeğin ağlama sesini duyuyormuş gibi olma vs . Çünkü bilinç altınızda bebeğinizin her an ağlayacağı ihtimali var. Ayetel kürsi okuyun yine de. İnançlı insanlar dua edince psikolojik olarak rahatlar. Cin miş oymuş buymuş düşünmeyin. Kendinizi korkutmayın.