Öncelikle günaydın anneler .Bayram yaklaşıyor malum ve ben neredeyse 3 bayramdır kıyafet alamıyorum , aldırmıyor eşim olacak şahıs.Bu bayram oğlum ilk defa bizimle ona kıyafet aldım eşim sen alamazsın kendine dedi ben kapalı olduğum için malum tesettür kıyafetlerinin fiyatları almış başını gidiyor öyle demesine üzüldüm çünkü giyecek kıyafetim yok bunu kendide biliyor dün dedim milletin içine nsl cikacam ne giyecem ben sürekli elbise alan birisi değilim şuan almak istiyorum diye iyi o zmn 400 TL altı olsun dedi sabahtan belli internet sitelerinde geziyorum fiyatlar uçuk uygun biseyde yok sizin aldığınız veya uygun olan bir sayfa varmı anneler şimdiden teşekkürler 🌺