bebedoormom4 Kızlar 2 yaşında oğlum var şimdi altını aldım . Ama penisinin ucunda ve bezinde iki çay kaşığına yakın lor kıvamında beyaz birşey vardı . Deri kısmımda kıZarıklıl ya yol normal mi ne olabilir başına gelen varmı
Ebus2045 bebedoormom4 idrar yolu enfeksiyonu olmuştu oğlum ama doktor ilaç verdikten sonra o şekilde lor kıvamında iltihap gelmişti beyaz renk
Ebus2045 bebedoormom4 bizimde o yaşlarda olmuştu bende çok korkmuştum şişmişti öyle farketmistim antibiyotikten sonrada beyaz beyaz akmisti