Merhabalar, oğlum 4 ay 17 günlük uykusundan ağlayarak bağırarak uyanıyor birkaç gündür böyle atak haftasını en şiddetli haftasında. Atak haftası olduğu için mi boyle , daha önceki yazışmaları okudum bilinc altına yerleşen bağırma televizyon sesi vesaire den de olurmuş.
nasıl geçti nasıl bir çözüm önerisi bu sunarsınız oğlum çok ağlıyor çok üzülüyorum. Kısa kısa uykuları var onlarda da ağlayarak uyanıyor lütfen yardım.