Fatmannny Tayinimiz son tercihimiz olan hataya çıktı orda olanlar hangi semtler şu an için yaşanabilir durumda acaba veya tayini oraya çıkanlar ne yapmayı düşünüyorsunuz
covirgin Fatmannny merhaba Hatay merkezde yaşıyorum. Buranın hali berbat tek tük ev kaldı oturulabilecek. İskenderun, Reyhanlı, Altınözü buralarda pek hasar yok ama ev bulmak imkansıza yakın diyebilirim
Yusaydef Fatmannny eğer askerse kaydırma birlik oluyor çoğu Suriye’de seprem bölgelerinde ev sıkıntısı had safhada
Fatmannny covirgin sahibinden de bir kaç ilan var sağlam görünüyor Dörtyol’da felan ama ilçeler belli değil henüz tutamıyoruz yakın zamanda gelip bir bakalım diyoruz
Fatmannny Mavi1 evet Erzin olursa Osmaniye de bile ev tutulabilir Hatay merkez sanırım tamamen yıkılmış erzinle merkez kaç dakika
Mavi1 Fatmannny erzinle merkez 1 küsür saat sürer valla ama sen kendin ev tut eşin orda idare ederse daha makul olur. Her gün git gel cok zor olur Belen ilçesi var bak ordan da ev tutulabilir denizciler de var buralar daha yakın merkeze
Gly_87 Fatmannny iskenderundayim, antakyadan depremden dolayi buraya kayit yapip gelen velilerm bile arsuzda ev bulabiliyor anca,iskenderunda cogunlukla 1+1 kiralik kaldi
Fatmannny Yusaydef polis memuru eşim ev sıkıntımız olduğu gibi bakıcı problemi de var maalesef ev fiyatları da çok fazla