Sedef07 Kızlar bu doğal gaz abonelik işlemlerinde ev sahibini istiyorlar mı? Yani eşim kimliğim ile gitse abonelikte bulunabilir mi bilginiz varmı
hunilimomy Sedef07 kira sözleşmesi ve kimlik eşliğinde gittiğinde herhangi bir sorun olmaz işlemi yapılır