Merhaba kızlar kadrolu memur olarak görev yapıyorum, ilk iki ay yarım günüm bitti 3 saatlik süt izindeyim şuan ama bazı duyumlar aldım çocuk okula başlayana kadar yarım Çalışma hakkımız bulunuyormuş kurumdan arkadaş mahkemeye başvurmuş kazandırsa kesinleşecek memur olan arkadaşlardan bilen var mı bu hakkımızı yıllardır varmış bu durum 2016 da cıkmış yasa