Salina Bebeğim 3 kg doğdu. Sadece anne sütü alıyor. 3. Ayda 6300 gramdı. Önceki hafta sağlık ocağında tartıldı 4 aylık iken 6700 gramdı. Bana az gibi geldi. Sağlık sorunu nedeniyle doktor kontrolüne de gidemedim. Haftaya gideceğim.
Nkocak Salina 1 ay içerisinde kilo değil gram almış kilosu ideal ama ay içerisinde alımı nerdeyse yok haftalık almasını aylık almış sz bence hekime başvurun kilo ideal ama ay arasında alım çok az
Sevcankey Benim bebeğimde 4 aylık kontrolünde 6660 geldi doktorum iyi dedi sorun etmeyin derim sağlık ocağı biraz bulsa da doktorumuz öyle dediği için içim rahat
Evimamin031120 Benim oğlum da 3300 doğdu 3.ayda 6400dün 4.ayda 6500 olmuştu suan 4.5 aylık 7 kilo. 4.ayda bir şeyler oluyor galiba 😅