civcivmom 4 ay ek gıda için doktorunuz önermediyse eğer çok erken. Doktor kilosuna az dediyse, ki bence değil. O zaman mama takviyesi yapabilirsiniz. Çünkü 4. Ayda ek gıdaya başlasanız dahi ilk tadım yapılıyor o da bebeğe kilo aldırmaz. Ancak 6. Aydan sonra yarım çay bardağı bir öğün veriliyor yani kilo aldıracak kadar değil yine