ONAEA Kızlar bebeğim de yoğun bi şekilde burun akıntısı var dün acile götürdüm başka tepki olmadığı için ilaç veremeyeceğini söyledi var mı bizim durumda olan 😢
Asyaveannesi04 ONAEA Benimkinde de var hiç bir şeyi yoktu 2 gün önce dün burun akıntısı vardı, temizledim bol bol ama inşallah ilerlemez çok geçmiş olsun
Araslarcaaa ONAEA ateş öksürük çok aşırı burun akıntısı ateşimzi bitti 10 gün olacak burnumuz öksürüğümüz devam ediyor
Niloya_ ONAEA Benim kizimda öyle burnu çeşme gibi akıyor silmekten kızardı burnu yavrumun iyilesti ama burun akıntısı bitmedi 10 gündür akiyor
ONAEA Asyaveannesi04 doktora götürdm ben de influenza testi alıyolar sizre dikkat edin çok geçmiş olsun bize antibiyotik ve burun spreyi ve kremi de verdi ateşi çıkarsa geri götüreceğiz