dietitianmom oğlum 3 ay 15 günlük , doğduğundan beridir yüzü bu şekilde , 2. Ayından beridir de karın gurultusu, gürültülü kaka,kulak arkasında döküntü pullanma,memeden erken ayrılma, gaz sancısı ,mukuslu kaka var ,bugün de poposunda çok hafif çatlak gördüm gibi sanki 🤦🏻♀️ biz hiç kanlı kaka görmedik kanlı yapmadı. Kendi çocuk doktorumuza götürdüm karın gurultusunun sindirim sisteminin geliştiği için ve gazlı bir bebek olduğu için olabileceğini söyledi cildine de atopik egzama dedi losyon verdi gerçekten losyonu kullandık yüzü iyileşti, bizim sadece yüzümüz de var vücutta yok. Ama karın gurultusu ve diğer belirtiler devam ediyordu çocuk alerji doktoruna götürdüm kanlı kaka olmadığı sürece bu söylediğim belirtilerle alerji diyemeyiz dedi , ben kendi kendime perhize başlamıştım yapma perhiz dedi (ne kan ne alerji testi yapmadı test yapsakta doğru sonuç vermez henüz çok küçük dedi sadece fiziki muayene etti) muayeneye göre de alerjik durmuyor dedi doktorumuzun haklı olduğunu gazdan ve sindirim sisteminden kaynaklanan bir karın gurultusu olduğunu söyledi cildine alerji doktoru de atopik dedi şuan yapacak bişey yok gerekte yok dedi perhiz bile vermedi diyette yapma ne bulursan ye dedi 🤷🏻♀️