27 aylık kızım 18 ayından beri 12 kg.hastalik ve dış döneminde bu kilo durumu 500 Gr 1 kg aşağı indi.doktorumuz 2 yaş itibariyle kiloya değil artık boya bakıyoruz diyor kızım boy olarak olması gerekenden uzun bu da onun daha da zayıf görünmesine sebep oluyor diyor.herseyi normal canı ne kadar isterse o kadar yiyor asla zorlamıyorum zaten yukarıda saydığım sebepler hariç kendi gayet güzel yiyor şükür ki