Hanımlar ben artık nasıl giydirecegimi şaşırdım .yardımcı olur musunuz . tişört ve ince uzun pijama ile yatırıyorum üzerinde de incecik bı pike var sadece bacaklarını örtüyorum .kızım soğuk mu terliyor teri mi soğuyor anladım .ama sanırım soğuk soğuk terliyor.bende aynı odada yatiyorm üzerime battaniye orterim ben terlemiyorm kızım çok terliyor