Fatos02_35 kendi acıktıgında beslemek gerekiyor 1.ayından snra o şekilde yapmıştım uykusunu bölmemek gerekiyor artık.ilerde aç olmasada gece uyanmaları sık olabilir bana doktor bu şekilde yapmamı söylemişti şükür gece uykuları düzenlidir gece beslenmesini bebekken bırakmıştı gelişimide öndeydi şuan 2.5yaşında 1 gece uykusuz kaldıgımı bilmem 2 kez ateşlenmişti onda uyumamıştm sadece 3aylık bebek açlıgı bilir kendisi uyanabilir yada sabah beslenmek isteyebilir