Ya kızlar benim bebek gündüzleri mama ek gıda ilerliyor bir sorun yok. Ama normal şartlar da 90 cc mamayı 3 saatte bir anca bitiriyor. Hep böyle bi bebekti. Ama geceleri 2 saatte bir içmek istiyor. Bitiriyor da. Hipp 2 numara kullanıyorum. Yani bence tok tutmuyor. Boyle tok tutup uzun soluklu uyutan mama var mı acaba ? Artık 7 ay 15 günlük bende en azından 3-4 saat uyumak istiyorum.