Modies bizde ilk iki ay normaldik gazımız vardı ama çığlıklarımız yoktu. İkinci aydan sonra çığlıkla uyanmalarımız başladı. Ben gazdan diye hiç düşünmedim çünkü önceden de gazımız vardı böyle yapmıyordu diye düşündüm. Doktorumuz idrar yollarına baktı temiz çıktı. Israrla gaz dediler ben yok dedim. 4. Ayda gaz olduğunu kabullendim gaz damlalarını düzenli kullandım bi hafta olmadan normale döndü bebeğim ağlamaları bitti çok şükür