HappybabyA malesef alerjik belirtileri gösteriyor çocuğunuz.. önce bir çocuk uzmanıyla görüşün gerekirse alerji testi yada direk alerji uzmanına yönlendirir. Bir yakınımızda var 4,5 yaşında anlaşıldı ve öksürme nöbetiyle çok tehlikeli bi noktadan acilde dönüldü , ananesinde kedi vardı yeni , şimdi kedi yaşayan evden biri gelse belirti gösteriyor , kolay atlatamadılar ilaç kullandılar birde hemen anlamamışlardı kışın hastalık dönemiydi zaten ama ananeden gelince kötüleşti ve acilde müdahale edildi korkutmak için değil ama bilmek için mutlaka vakit kaybetmeden dr a danışın gidene kadarda kediden izole olsun bebiş. Geçmiş olsun🌺