Gul38_gul Kızlar 25 gün oldu doğum yapalı altım bacaklarım hep kaşınıyor iki üç saat uyuyamıyorum ve o kasinsn yerler su toplamış gibi koca koca şişiyor niye oluyor acaba ya alt tarafım resmen ağlatıyor kaşıntı dan🙄
Kalbimm06 Gul38_gul bende de kaşıntı olmuştu ama sizin ki gibi değil kaşıdığım yerler sadece yara oluyordu her yerim kaşınıyordu
ilgeninannesi Gul38_gul aynısı bende de vardı geçen hafta doktora gittim kan tahlili vs yaptı bir sorun çıkmadı. Gebelik ürtikeri dedi bir hap verdi çok şükür rahatım onu içtiğimden beri
Dygdlbr Benim bebek 9 aylık oldı hala kaşınıyorum ve kaşıdığım yerler aşırı şekilde kabarıyo ve yanıyo gitmedim doktora😔😔
Dygdlbr muhaad ara ara geliyor kaşıntı sanki bişeyleri stres yaptığım zaman falan acaba seninkide öyle olabilir mi