Arkadaşlar bebeğim epeydir sağarak besleniyor ve hiç bir mamayı içmiyor dışarı parka vs çıkarken korkuyorum havalarda ısındı sütü yanımda taşıyacağım mecburen nasıl taşıyabilirim termosla taşısam olurmu stres yapıyorum bebeğimi besleme konusunda sürekli