Kizlaaar cumartesi günü 4. Aylik oluyoruz.
Şu ana kadar gündüz uykularimizda büyük bir azalma oldu.1.5 saat uyuyan bebek 40 dk da tık diye aciyor gözlerini 🙄 tabi sonrada keyifsiz mutsuz bir bebek haline geliyor 🤦🏻♀️
Daha başındayız neler yaşayacağız bir anlatinda hazirliyim kendimi 😅 tabi her çocuğun gelişim süreci farklı biliyorum ama en azından biraz tecrube edinmis olurum 🤗