Merhabalar 🌸şimdi şöyle ki kızım 2 yaşında, bu ay girdi ama hala konusamiyor. Gel,git,bak,anne,baba,dede,al gibi şeyler sadece. Hatta sadece bunlar. Ben çok takılıyorum bu duruma ve bu aralar bir de 2 yaş sendromundan dolayı huyu da çok değişti. İstediği şey olmadığı zaman kafasını yere veya duvara vuruyor. Pedagogla görüştük bunun için. Kendini ifade edemediği için bu şekilde tepki veriyor dedi gelişimi de normal. Ama konusabilmesi için ne yapmam lazım veya normal mi bu yaşta hala konusamamasi? Arkadaşlarımla hep arka arkaya doğum yaptık hepsinin çocuğu konuşuyor bu durum beni çok üzüyor 😔