Gamzetrkmn Merhaba 😌 bebeğim kendisi uyanmıyor, uyansa da ıh ıh yapıp geri uyuyor yani mecburen alarm kurup 10 ile 7 arasında 2,5-3,5 saate bir 7 den sonra kendisi saat başı uyandırıyor gece emip emip uyuduğu için gazları sabah sıkıştırıyor sanırım 🤷🏻♀️