Kızlar merhaba 2 ay 10 günlük bebegim var hem anne sütü hem mama kullanıyorum sütüm yok denilecek kadar az o yüzden 1 aylıkken mama kullanmaya başladım 3.450 doğdu şuanda kilosu 7.100 boyu 62 bas çevresi 42 doktor mamanın ölçeğini düşür suyu fazla koy dedi öyle yaptigimda çocuk her saat başı açıkior ve cok ağlıyor hangi mama kilo alımı yavaşlatır acaba mamayı değiştirmek istiorum .