Arkadaşlar çocuk doktoruna götürdüm bebeğimi anlattım durumlarını. Ben otizm olduğunu düşünmüyorum ama gelişimsel pediatri görsün dedi. Bizde eşimle gelişimsel pediatriden önce pedagog bulduk çok iyi bir bayan. Hemen ona götürdük ve durumu izah ettik. Almirin durumları sallanan salıncağı durdurmak istiyor,sallanan perdeyi durdurmak istiyor, ayaklarına doğduğundan beri elletmiyor ve çıplak durdurmuyor bu yüzden tırnaklarını kesemiyorum.kakasını sadece beze yapıyor tuvaleti reddediyor. Yaşıtlarıyla çok iletişim yok çünkü hızlı hareket ettikleri için çok ürküyor yaklaşamıyor. Yaşından büyük çocuklarla çok güzel anlaşıyor. Kuzenlerimle çok güzel oynarlar. Sadece bir tane aynı yaşıt arkadaşı vardır. Almire etrafımızdakilerin söylemleri hep gerçekten yaşından daha akıllı ve zeki denildi çocuk gibi değilde olgun bir bireymiş gibi hareketleri var olduğunu belirtirler. Göz temasımız çok erken aylarında başladı. Çok erken yürüdü ve konuştu. Konuşması gerçekten çok düzgün ve anlaşılır. İsmine tepki verir ve duygularını açıkça ifade edebiliyor. Pedagog henüz bir yorum yapmadı alt travmalar nelerdir bunlara bakmak gerek ama bunlar bir takıntı haline gelmiş dedi sadece. Şuan haftada bir seanslarımız var. Eğer hala devam eder durum gerilerse gelişimsel pediatriye götüreceğiz. İlk önce psikolojik olabilir mi diye baktırmak istedik.