Durefsan Kızlar kundağı ne zaman bıraktınız? Benim kızım bugün 3 aylık oldu ancak kundaksız katiyen uyumuyor. Bu gece ilk kez kundak yapmadım alışsın sıcaklarda rahat etsin diye. Ama sıçrayıp duruyor ara sıra. Alışır mı dersiniz?
silaa66 Durefsan durmuyor yapmıyorum kendın rahatına bıraktım dkdkd eller yukarda veya ellerı yanakta 😂😂😂
Zumra_Fatma Durefsan sadece kollarini kundak et bacaklarini yapma cok da sıkmayın kundagi ben kizima kundak yapamadim cnku kiyameti kopariyordu🤣🤣hic gelemiyordu kundaga bizde şok olmustuk sag tarafa yatiyordu yada sola hamileligimden kaynakli sanirim😂😂
iremd 2 günlükken bıraktım istemedi hiç hep attı üstünden oğlum. yüz üstü yatırıyorum ben 1 bucuk aylıktan beri çok rahat uyuyor öyle ama düz yatırırsam sıçrıyo hala
Srpapatya Durefsan evet canım normal dlleri hep kapalı kimildamadan uyuyorlardi ellerini oynatirken korku oluyo ondan sicriyodur küçükken alıştır yapma kundak yaz hava sıcak ben çok zorlanıyorum
iremd 4 aylık hala sıçrıyor. moro refleksinden dolayı sıçrarlarmış bizde hala geçmedi düz yatınca asla uyumaz mesele
Haffuse Ben de 4. Ayinda aicaklarda isilik oluyor diye birden cikarmak zorunda kalmistim kundagi… Alisiyor birkac gune🤗