Dmtt06 3 ay 21 günlük bir bebeğim var önceleri yumruk yapıp ağzına sokardı elini ve genelde hep memede uyurdu. Birkaç gündür uykuya dalarken baş parmağını emerek uyuyor başka türlü dalamıyor bir de banyo yaparken yine parmağını emiyor. Bazı yerlerde parmak emmek psikolojik yazıyor yine neyi yanlış yapmış olabilirim 😢 emziğe alıştırsaydım keşke en baştan şimdi onu da almıyor
Ahhannelik Dmtt06 ellerini kesfediyor şuan benim kızımda 3 ay 6 günlük yumruğu ağzında hep emziği veriyorum onu çıkarıp yine elini emiyor 😊
Busra-hemsire Dmtt06 benim kızımda emzik kullanıyor, elini de ağzına götürüyor.. emzikle alakası yok kendisini ellerini keşfediyor annesi, bu güzel bir şey :) çok engel olmaya çalışmayın, doktorumuz bir zararı olmadığını söyledi bize de.. endişe etmeyin 🌸
mommy_0920 Dmtt06 alintugce34 Whatornot Ahhannelik Busra-hemsire Mysmrtfrt kızlar yaşadınız mı bilmiyorum ama benim kızım 3ay 1 haftalık ellerini saçını götürür saçlarıda dökülüyor parmaklarından alıp o saçları temizlememe rağmen bugün kakasında 15 tane saç çıktı tüy gibi ama yine de saç aman sizde dikkat edin birşey olurmu bilmem ama
Mysmrtfrt Dmtt06 3ay 15 günlük oğlum var elleri sürekli ağzında önceleri sadece yumruk yapıp emiyordu şu an hem yumruk emiyor hem baş parmağını emiyor sürekli emiyor. Ben önceleri ellerini çekiyordum ama çekmemek gerekiyormuş dünyayı elleriyle keşfediyorlar ve şu an ellerini keşfetme dönemindelermiş o yüzden çok normalmiş ve asla engellememek gerekiyormuş
Mysmrtfrt mommy_0920 benim oğlumun kakasından benim saçım çıkmıştı arada kendi saçı da çıkıyor tek tük ama bi sorun olacağını sanmıyorum sonuçta dışarı çıkıyor
Dmtt06 mommy_0920 ben de bir kere kakasında kendi saçımı gördüm şimdi sürekli ellerini kontrol ediyorum
Yonca12 mommy_0920 aynı durumu yaşadım ve doktora sordum kakasından çıktığı için bir şey olmaz ama arada gaz yapabilir yuttuğu saçlar dedi
mommy_0920 Yonca12 görünce resmen kan beyinize sıçradı çok üzüldüm ya saçlarını kestiricem kedi tüyü gibi boğazına dolar siye korkuyorum
Hlysahn Dmtt06 benim bebe 5 aylik eli ağzından çıkmaz oda işaret parmağını emer surekli😅 keşfediyor veya dişi çıkıyor olbr bunda birsey yok bnce🥰
Defnem23 Dmtt06 parmaklarını emmesi doğal bş süreç bırskın emsin. Daha çok küçük büyüdüğünde bıraktırırsınıx eğer devam ederse
livanurvealpinannesi61 Dmtt06 ben oğluma emzik hiç vermedim. Parmak emmesi normal birşey. Benim oğlum da parmak emerdi.çocuk doktoruna sordum. Parmak emmesi emzik emmesinden daha iyi 2 yaşa kadar normal emsin dedi. Bırakın emsin engel olmayın.
Yonca12 mommy_0920 bu da bir süreç bir zararı yok bebek saçları çabuk dökülüyor yerine yeni saçlar gelince böyle olmaz 🙏🏻