Kubramomy ahhh ahh nasıl bir kafa karışıklığıdır o 🙈 yemin ederim 30 dk mola verse doydu sanardım inan, emzirip yatağa koyardım 10 dk sürmez nasıl bir ağlama ve sadece memede susardı emmese bile orada olacaktı. Mama verdim biberonu reddetti, emzik desen aynı, kendi sütümü verdim biberonla kaşıkla yok ne memem dışında bişey aldı ne de ağzı sustu. Sonuç 2 aylığız. Nasıl kafam normale döndü dersen hastane ve sağlık ocağı kontrolleri hep süper 🤩 kilo alımı vs çok iyi dediklerinde ki o muhteşem rahatlamayla geçiyor inan. Ve gün geçtikçe ağlama sesinden gaz mı, açlık mı cadılık mı anlıyoruz. Şimdi bizde reflü tanısı koyuldu selametle sonra ki levellere ilerliyoruz bacım 🤣