Umutbebek1 4 aylık prematüre bir bebeğim var ve emiyor dişimde çürük olduğu için doktorum antibiyotik kullanıp çekmemizi söyledi. Emzirirken antibiyotik kullanan var mı bebeğe geçiyor mu meme reddi yaşar mıyım
Symugr Umutbebek1 bnde hamileyken diş problemi yaşamıştm ve cok kötüydm doktorum kullanmamı söyledi kadın dogumdaki doktoruma danışarak kullanmstm hc bi skıntı olmaz demsti. Şuanda emzirirken de bogazm cok kötüydü iyileşemiyordm yine kullandm. Adını söylemiyim ama kullanılıyor icin rahat olsn☺️
Busra-hemsire Umutbebek1 kullanabilirsiniz, doktorunuza emzirdiğinizi söylemeniz yeterli.. size uygun olan antibiyotiği verecektir. Ben de kullandım meme reddi de yaşamadım kesmediğim için. Emzirin lütfen, bir şey olmaz :) geçmiş olsun 💐