Merve-dilli01
Neresi olduğuna bağlı, Şemdinli de sadece lojmanda oturtabiliyorsunuz ve bir kaç market var sadece.
Merkezde üniversite, doğalgaz, zap suyu var eşim rahatlık açısında merkezi çok seviyor keşke orda olsaydık der hep.
Biz Yüksekovadayız geliştiği kadar gelişiyor kafeler; yemek yerleri, parklar, Double Tree Hilton yapıldı şimdi, kömür ile ısınıyor burası.
Avm falan yok, hastane var ama yok.
Van çok yakın arabanız varsa 2-3 saatte alıştığınızda gidebilirsiniz.
Yolların gözünüzü korkutmasın alışıyorsunuz.
Kar kışı seviyorsanız güzel.
Eşim asayişte 2+1 çalışıyor.
İlk zamanlar uygulama noktasındaydı.
Ben lojmanda oturmayı tercih etmedim.
Sormak istediğiniz bişey varsa sorabilirsiniz.