Bildiğim kadarıyla ilk 6 ay ağır spor yapamazsınız.Korse giyecekseniz de sezeryan yaranizin tamamen iyileştiğinden emin olmalısınız.Korse terlemesine,yaranın enfeksiyon kapmasina neden olabilir ALLAH korusun.(Bir hemşireden edindiğim bilgiler böyle) Eğer korse giyerseniz bunu uzun saatler yapmayın,arada yaranizin hava almasına izin verin yani.Eşinize de Rabbim akıl,fikir ve vijdan nasip etsin inşaALLAH 🤲🏻 yani yeni doğum yaptınız o ne demek öyle ya?
Ben hamilelikte 12 kilo aldım,normal doğum oldu.Doğumdan 2 hafta sonra normal kiloma döndüm+ şimdi 3 kilo daha gitti.Ama göbeğim hâlâ 4 aylık hamile gibi duruyor.Göğüsler almış başını gidiyor.E napalim yani bedenimizde bir beden daha büyüdü ve doğdu.