Tosbikannem sahramom ben @florafilmbaby yenidoğan çekimi yaptırdım çok memnun kaldım eve de geliyorlar tam teşkilat 1 yaş çekimini de onlara yaptıracağım inşallah çok samimi bir hanımefendi çok temiz işçiliği
Anonim81 sahramom https://instagram.com/florafilmbaby?igshid=MzRlODBiNWFlZA== yeri ümraniyede ama eve de gelip çekiyor.
Minikkmucize sahramom merhaba pendikfotoğrafevi ni önerebilirim oğlumun 1 yaş çekimini yapmıştık 1 yaşını geçmesine rağmen sorun etmediler çok güzel kareler yakalıyorlar stüdyoda çekim yapıyorlar diye biliyorum her bütçeye uygun fotoğraf çekimleri mevcut
Anonim81 Tosbikannem aynen bende 1 yaşı ona çektirdim. Kıza günlerce cemre yerine ceren dedim bide üstüne 😂
Tosbikannem Anonim81 çok naif bir hanımefendi kaç aylık iken çektirdiniz bana 11 ay da çekim yapalım dedi yürürsen çekim yapmıyormuş
Anonim81 Tosbikannem 12ye girmek üzereydi 10 gün vardı. Yürümüyodu daha o yüzden rahat oldu. E ben 2 yaş içinde istiyorum yürümeye başladı çekmicez mi yani.
Anonim81 sahramom biraz geç cevap veriyor bilgin olsun. Çok yoğun olduğu için. Sabredersen güzel bir çekim olur. Gelmek için para istiyo çoğu bu kız istemiyor çok sevimli ilgili bi kız.
Tosbikannem Anonim81 valla cemre Hanım bana öyle söyledi yürümeye başlayan bebek çekimi yapmıyorum dedi 10 ya da 11 aylıkken randevu alın dedi 2 yaş için ne der bilemem
incir-receli sahramom bende pendikfotografevi sayfasınu öneririm hem yeri yakın pendik minibüs duraklarında hemde fiyat olarak nispeten uygun hemde cok güzel cekimleri ben cok memnun kaldım
sahramom Memebe görüştüm orayla tek konsept 850 tl ben başka bir yerde 3 konsept 1 tl ye anlaştım çekimleri de çok güzel