Eylulsmom16 ben bırakırdım.
Kendimize vakit ayırabilmemiz lazım. Bu şekilde hem biz mutlu ve dinlenmiş oluruz, hem de mutlu ve dinlenmiş olduğumuz için çocuğumuza da bu yansır, daha kaliteli zaman geçiririz diye düşünüyorum.
Vicdan yapılacak bir durum yok, aylarca bırakıp gitmiyorsunuz sonuçta. 1 gece de sizin olsun, siz biraz dinlenin, eşinize ve kendinize vakit ayırın. Daha sonrasında kızınızla da gidersiniz.