Bebeğim 6.5 aylık oldu o kadar kış gördü gezdik tozduk hiçbir şey olmadı derken 2 gündür öksürüyor arada da burnu akmaya başladı. Çok üzülüyorum öksürdükçe. Bide üzerine diş sancımız oluyor arada. Hayır nasıl giydireceğimi de şaşırmış durumdayım ince uzun kollu altına askılı zıbın ince tayt giydiriyorum terliyormuş gibi oluyor. Kısa kollu giydiriyorum üşür gibi oluyor. Doktorumuz mukotik ve aferine başlayalım dedi. Bu gün verdim bakalım inşallah iyi gelir. 😒