Selmabebesiyle Hanımlar sizce altın italyan zincir ( balık sırtı gibi ) mi ? Yoksa pullu zincir mi daha güzel her yerde takılmalık?
Sorusormomm Selmabebesiyle pullu zincir ucunada mavi kare boncuk takıyorlar çok beğeniyorum ben zevk meselesi tâbi
Mum22 Selmabebesiyle italyan kesinlikle elizi doye bı marka var çok güzel modelleri var bı bakın isterseniz ben oradan aldım çokta memnunum.
SeverusSnape Selmabebesiyle singapur zincir benim favorim. Hem kolye uçlarıyla hem de tek başına çok güzel duruyor. 22 ayar bendeki, 14 ayar alırsanız rengi daha açık ve spor duruyor. Bir de küçük ataçları beğeniyorum.
Lalalac Italyan cok guzel ama cabuk kopuyor. Atac zincir kolye gibi modeller de guzel. Pulli zincir niyeyse moda oldu. Babam kuyumcuydu ve hep cok zevksiz insanlar gelip alirdi onu:) onu oyuzden hic sevemiyorum
Selmabebesiyle Lalalac ben de şu an italyan 22 ayar var kopar mı acaba ? Aynen pullu böyle zevksiz insanlar da takıyor ama moda oldu sanki herkes aldı
Selmabebesiyle Sorusormomm @ Elaninannesiiii güzel duruyor güle güle kullanın :) her ikisi de var sizde
Girlpower AngelMotherr Google a italyan zincir yazınca çıkıyor atayım yine de https://ty.gl/4zk3vp3kd3
AngelMotherr Elaninannesiiii Ay annemin kolyesinden bana verdi ama satmak zorunda kaldık güle güle kullan ve 25 yilliklti 😘🥲
Elaninannesiiii Selmabebesiyle sağol canım bence Balık model diyorlar sanırım o daha hoş ilk onu almıştım ben
Selmabebesiyle Elaninannesiiii ben de aldım balık modelden kısa zaman önce dedim kalsın değişmeyeyim , ileride de başka bir model alırım artık
Goktugbey Selmabebesiyle İtalyan zincir var ben de hatta özellikle elimde ki kolyeyi satıp aldım. Kuyumcu da pullu modellere göre diğerinin daha modern olduğunu söylemişti