Kızım 4,5 aylık oldu ve ne yazıkki kolumda sallayarak, emerek veya battaniyede sallayarak uyuyor. O an günden güne isteği değişiyor. Emerek uyuması dışındaki uyuma şekiller artık benim yaşam kalitemi oldukça düşürdü. Gündüzleri maşallah çok kolay uyuyor ancak gece uykusuna geçince çok zor. İnanın 9.30 da başlayan mesai 12 ye kadar sürüyor. Uyuyor, 10 dk sonra uyanıyor. Gündüz bu asla yok akşam başlıyor. En sonunda 2-3 saatin sonunda pes ediyor. Ama ne benim halim mecalim kalıyır, ne eşimle birlikte vakit geçiriyoruz. Çok zor bi an bizim için. Şimdi uyku eğitimine başlasam mı diyorum sizler nasıl geçtiniz ve rahat ettiniz mi bu konuda? Aşama aşama anlatır mısınız? Yani çocuğum nasıl tek başına desteksiz uyuyabilirki dayanamıyorum artık